Fòrum d'Il·lustrad@rs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges?

3 participantes

Ir abajo

Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges? Empty Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges?

Missatge  Ileana Dj 26 Ago 2010 - 7:18

Hola a tots,
estic mirant a través de photoshop com puc posar marques d'aigua a les meves imatges per tenir-les protegides a l'hora de manar-les a empreses/editorials, etc..
però no m'aclaro gaire i m'agradaria saber d'algú que ja ho hagi fet si m'ho pogués explicar,
Gràcies a tots!espero la vostra ajuda
moltes gràcies
Ileana
Ileana

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 06/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges? Empty Marques d'aigua

Missatge  Mar M.B Dv 10 Set 2010 - 2:40

Hola Ileana, doncs jo no sé si serà aixó el que vols dir, peró jo faig una capa nova a sobre de la il·lustració, posso el meu nom amb la c del copyright i després li baixo la opacitat a la capa. Faig un "guardar como" i guardo la imatge com a JPEG i després a aquesta copia que ja conté la meva signatura li baixo la resolució a 72 i ja està. No sé si és aixó el que demanes.

Espero haber-te ajudat

Salutacions!!

Mar M.B

Mar M.B
Mar M.B

Cantidad de envíos : 46
Edad : 46
Fecha de inscripción : 25/09/2009

http://www.mar-colorin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges? Empty Re: Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges?

Missatge  Carme Marcos Dv 10 Set 2010 - 19:30

Hola Ileana,
hi ha també altres maneres de fer-ho. Una d'elles és aquesta:
esculls un color gris pel text. Escrius el nom i col·loques la c encerclada de copyrigth (la trobaràs clicant a la barra vertical d'eines, a sota de la T. A la barra horitzontal de Photoshop trobaràs un desplegable amb les formes, a ón està la c). A aquesta capa de text que has escrit, de "normal" la passes a "luz intensa" i veuràs que desapareix el text. Cliques dos vegades a sobre aquesta capa de text i apareix "Estilo de capa", li dones a Bisel y relieve, posses el 75 % a Profundidad y ya tindràs la teva marca d'aigües. bounce
Si tens moltes imatges i vols possar la marca ràpidament a totes, hi ha un sistema per fer-ho de forma automàtica. Aquí tens el tutorial: http://www.chw.net/foro/guias-f79/77664-ayuda-photoshop-insercion-de-marca-de-agua-por-lote.html

Una abraçada,
Carme.


Editat per darrera vegada per Carme Marcos el Dt 21 Set 2010 - 5:24, editat 1 cop en total
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Cantidad de envíos : 499
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 24/03/2009

http://www.cmarcos-ilustracion.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges? Empty Re: Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges?

Missatge  Ileana Ds 18 Set 2010 - 4:01

Moltes gràcies a totes dos, em semblen ben vàlides les dos opcions.
anem parlantt!Wink
Ileana
Ileana

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 06/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges? Empty Re: Com puc incrustar Marques d'aigua a les meves imatges?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum